Facts om bogen

ISBN:             978-87-997323-6-4

Antal sider:      50

Format:           Kvadratisk, hardcover

 

Pris:                100 kr.

Tryk:               LaserTryk.dk A/S er officiel tryksponsor og partner

Udgivelsesdag: 2. oktober 2017

Design:           Umage Bureau

Korrektur:         Tove Fensten

Er du træt af ordet disruption? Så kald det i stedet for jordbærtærte, sommerferie eller noget andet, du virkelig holder af.


Lad os droppe slagsmålet om det konkrete ord og i stedet lytte højere til potentialet i den udvikling og verden, vi er en del af.


Denne lille bog er en konkret og jordnær guide til disruption. Bogen stiller skarpt på, hvad begrebet egentlig vil sige, og den kommer ind på de teknologier, vi kan få glæde af i fremtiden.


Derudover kommer Disruptionbogen med bud på, hvordan man gør disruption simpelt i sin organisation samt hvilke forskellige måder, der findes i forhold til at disrupte og innovere virksomheder og forretningsmodeller på.


Disruptionbogen er oplagt læsning for ledere, forretningsudviklere, HR-medarbejdere samt for iværksættere og alle andre, der arbejder med fornyelse og forandring.

Disruptionbogen